CLIENT AGREEMENT REGARDING USE OF ENERGY SERVICES
WSTĘP
Niniejsze Ogólne Warunki i Zasady stanowią umowy i stosunki umowne pomiędzy Probe Investments Ltd, zwanym dalej „Energy” lub „my”, a użytkownikiem „ty”, „Klient” lub „Gracz”, zwanym dalej „Ty”.
DEFINICJE
Na potrzeby niniejszej Umowy, powinno się rozumieć, że:
Formularz rejestracyjny – dokument, który użytkownik musi wypełnić prawidłowymi danymi, aby założyć swoje konto gracza.
Gra – każda gra dostępna na stronie internetowej EnergyCasino, zatwierdzona przez odpowiedni organ nadzorujący.
Strona internetowa – serwis dostępny pod adresem energycasino.com oraz wszystkie powiązane z nim adresy URL.
Nazwa użytkownika i hasło – dane uwierzytelniające wybrane przez użytkownika podczas rejestracji konta.
Organ nadzorujący – Malta Gaming Authority (MGA), zlokalizowany pod adresem Building SCM 02-03, Level 4, SmartCity Malta, Ricasoli SCM1001, Malta (www.mga.org.mt), który sprawuje nadzór nad grami na Malcie.
Serwis – wszystkie usługi i gry oferowane przez EnergyCasino na stronie energycasino.com, w tym gry online i inne produkty.
Kasyno na żywo / Live Casino / Kasyno online – internetowa wersja tradycyjnego kasyna, umożliwiająca graczom rozgrywkę i zawieranie zakładów w czasie rzeczywistym przez Internet.
Oprogramowanie – licencjonowane oprogramowanie EnergyCasino, obejmujące programy, bazy danych oraz inne treści dostępne i wykorzystywane przez użytkowników za pośrednictwem strony internetowej w celu uczestniczenia w grach kasyna online.
My/Energy – EnergyCasino lub Probe Investments Limited.
Konto gracza/Konto – indywidualne konto osobiste założone i utrzymywane przez EnergyCasino, umożliwiające użytkownikowi grę online.
Ty/Klient/Gracz/Użytkownik/Właściciel konta – osoba korzystająca z serwisu i oprogramowania EnergyCasino, która zawarła z EnergyCasino umowę.
Money Player – użytkownik powyżej 18. roku życia, grający na prawdziwe pieniądze. Gracz może także uczestniczyć w rozgrywce jako gracz testowy, korzystając z wirtualnych środków.
Gry dla zabawy – tryb rozgrywki dostępny wyłącznie w celach testowych, w którym nie są dokonywane transakcje pieniężne między użytkownikiem a operatorem. Umożliwia graczowi przetestowanie dostępnych gier przed złożeniem zakładu na prawdziwe pieniądze.
1. OGÓLNE
a. „Energy” w poniższych warunkach i zasadach odnosi się do Probe Investments Ltd, firmy zarejestrowanej na Malcie pod adresem:
Probe Investments LTD.
No. 2, TRIQ GERALDU FARRUGIA,
ZEBBUG, ZBG 4351,
Malta
b. Pojęcie „Ty”, „klient”, „gracz”, „użytkownik” lub „właściciel konta” oznacza każdą osobę lub podmiot, który wyraża zgodę na wszystkie warunki Energy otwierając konto i grając w gry oraz stawiając zakłady na stronach internetowych Energy.
c. Wszyscy klienci korzystający ze strony internetowej Energy akceptują następujące warunki i zasady korzystania z serwisu („Regulamin”).
d. Użytkownik zgadza się na wewnętrzne warunki i politykę usługi Energy, które są widoczne na energycasino.com, jak określono w niniejszej umowie.
e. Klient musi przeczytać, zaakceptować i zgodzić się na warunki i zasady określone w niniejszej umowie bez żadnych zmian, które obejmują te wcześniej wymienione oraz te włączone przez odniesienie w tej umowie, zanim klient zostanie zarejestrowanym i aktywnym użytkownikiem Energy. Korzystając z usług Energy, klient automatycznie akceptuje związanie się poniższymi zasadami i postanowieniami tej umowy.
f. „Powiadomienie o rewizji” wchodzi w życie, gdy użytkownik kliknie przycisk „zarejestruj się”, a po kliknięciu tego powiadomienia użytkownik potwierdza, że przeczytał i zaakceptował to powiadomienie. Ta podstawowa zasada ma zastosowanie nawet jeśli możesz skonfigurować swoje konto, pobierając platformę handlową, lub mogłeś stracić czas na czytanie tej podstawowej zasady i podpisywanie rejestracji konta. Jeśli jednak nie zgadzasz się z jakimikolwiek lub wszystkimi warunkami tej umowy, powiadom nas na piśmie przed zarejestrowaniem się lub, jeśli nie, nie planuj logowania się i korzystania z naszej strony internetowej. Jeśli chcesz nas powiadomić na piśmie przed rejestracją, po prostu wpisz „Zarejestruj się” w odpowiednim oknie czatu na naszej stronie internetowej.
g. Niniejsze warunki są regulowane prawem Malty, a strony niniejszym zgadzają się poddać jurysdykcji sądów maltańskich i/lub Ustawy o Arbitrażu Malty, administrowanej przez Maltański Ośrodek Arbitrażu.
h. Jeśli jakiekolwiek postanowienie tej umowy zostanie uznane przez odpowiednią władzę za niezgodne z prawem lub niewykonalne, pozostałe postanowienia będą pozostawały w mocy i skuteczności, nie wpływając na taką rozdzielność.
i. Ustęp ten nie ma pośredniej funkcji w przypadku przyszłych wskazania zrzeczenia odpowiednich warunków lub jakiegokolwiek z innych dodatkowych warunków.
j. Tawny Deer do cesji umowy lub jakiejkolwiek umowy zezwolenia którego zbędnej zgody klienta.
k. Energy będzie co jakiś czas zmieniać warunki tej umowy, publikując na stronie internetowej zaktualizowane warunki, ale bez usuwania daty modyfikacji. W przypadku zmian w Warunkach, powiadomienie zostanie opublikowane na koncie użytkownika po zalogowaniu się do konta gracza. Użytkownik będzie zobowiązany do zaakceptowania nowych Warunków i zasad użytkowania. Jeśli użytkownicy nie chcą zgodzić się na zmiany umowy, konto do gier zostanie zamknięte.
l. Energy jest własnością Probe Investments Limited, która jest zarejestrowaną w UE firmą z siedzibą na Malcie, z numerem rejestracyjnym C51749 i zarejestrowanym adresem pod numerem 2, TRIQ GERALDU FARRUGIA, ZEBBUG, ZBG 4351, Malta.
m. Gry losowe są oferowane przez Probe Investments Limited na podstawie licencji B2C nr MGA/B2C/224/2012 wydanej 1 sierpnia 2018 roku przez Maltańską Władze Gier (MGA).
n. Na oficjalnej stronie internetowej Energy Warunki i zasady są prezentowane w kilku językach i wersjach w odniesieniu do załączonych klauzul. W związku z powyższym, jeśli istnieją rozbieżności między różnymi wersjami językowymi, wersja językowa, która jest najkorzystniejsza dla gracza, będzie miała pierwszeństwo.
3. CZŁONKOSTWO
a. Usługi są dostępne i mogą być używane tylko przez osoby, które mogą zawierać prawnie wiążące umowy zgodnie z prawem miejsca zamieszkania mającym zastosowanie do takich osób. Użytkownik ma obowiązek upewnienia się, że ma prawo korzystać z usług hazardu online w swoim kraju.
b. „Rejestrując się na stronie internetowej Energy, użytkownik potwierdza, że wniosek o zwrot oparty wyłącznie na roszczeniach dotyczących legalności świadczonych usług zgodnie z jakimikolwiek przepisami, regulacjami lub dyrektywami w kraju zamieszkania użytkownika nie będzie brany pod uwagę, a użytkownik niniejszym rezygnuje z wszelkich takich roszczeń.”
c. Usługi nie są dostępne i nie powinny być próbowane przez osoby poniżej 18 roku życia (osiemnastego roku życia) (dalej zwane „małoletni”). Jeśli jesteś małoletni, nie rejestruj się na tej stronie. Udział w grach z prawdziwymi pieniędzmi jest dozwolony tylko dla osób powyżej 18 roku życia.
d. Zespół obsługi klienta Energy może skontaktować się z klientem w celu zażądania pewnych dokumentów prawnych potwierdzających tożsamość klienta oraz może również zawiesić klienta w grze, jeśli istnieją powody, aby uważać, że klient nie spełnia minimalnych wymagań wiekowych.
e. W żadnych okolicznościach nie ponosimy odpowiedzialności za korzystanie z naszych usług przez osoby, które nie mają do tego prawa.
f. Usługami Energy nie można się posługiwać z naruszeniem prawa o korzystanie z takich usług (w tym między innymi w Stanach Zjednoczonych). Energy, na podstawie uzasadnionych powodów, ma prawo do odmowy oraz mówienia nie do korzystania z udostępnionych usług.
4. PRZEPISY KONTA
a. Aby stawać się członkiem gier jako osoba grająca, należy podpisać formularz aplikacyjny zamieszczony na portalu energycasino.com, na którym to zakłada się „konto gracza”. Wypełnienie formularza rejestracyjnego, dostarczonego przez Energy, który przynajmniej zawiera następujące dane personales:
- Twoja tożsamość. Oświadczenie Zobowiązania. Proszę, w trakcie rejestracji konta, oświadczenie mówiące o dostarczeniu w formie Prawdziwej, Kompleksowej i Aktualnej informacj „Twojej tożsamości”. Oświadczenie Zobowiązania opiera się na wiadomości, w której wykonywane lub złożone zostało kłamstwo, czy też dispens czy oszustwo poddawało dane osoby są potężnymi kłamstwami i zostaną ukarane nadzwyczajnie. Energy zastrzega także prawo do sprawdzenia danych, jak również wszelką informację podaną przez użytkownika, na strony.
- Data urodzenia. Poświadczenie że ma się 18 lat lub jest właściwy minimalny wiek wystarczający do gry w danym kraju. Nikt poniżej wieku osiemnaście lat się nie może samo zarejestrować konta gracza, ponieważ granie mając mniej niż osiemnaście lat to wykroczenie. Granie będąc nieletnim oraz złożenie depozytu chr eskim oraz atemat, konto zostanie zamrożone a wszystkie wygrane przepadną. Zamrożenie wygranej za złożone pieniądze niektóre nie.
Póź To Energy ma również prawo zastrzec, że złożona przez Użytkownika data emergentna koncentrowana jest podczas stapiania, czyli wyprzedzenia:
- Złożenia jakiegokolwiek depozytu lub depozyty gotówkowych,
- Dostania do darmowych oraz ogranych weryfikacyjnych,
- Zgarniania bonusowych funduszy Energy w żyży zasadniczej walucie.
- Twoje miejsce zamieszkania, w tym kategoria Wymaganych informacji. Jakiekolwiek wspeamaisumy informowali, że pratiquesm bylo incontrovertable résoudre les dfdn chulations et d’assimulation via des copies et documents comme une carte d’identité, un passeport, un permis de conduire et ou tout autre relevé bancaire ou toute facture Libana pour un particulier par exemple. Dowód adresu nie może być starszy niż 6 miesięcy.
- Ważny adres e-mail oraz poprawny numer kontaktowy, który jest używany.
- Hasło, zaleca się użycie mocnego i nieprzewidywalnego. Ponadto jest on w pełni odpowiedzialny za jego bezpieczeństwo.
b. Mówiąc prościej, zapewniasz, że zdjęcia i inne informacje przesłane podczas rejestracji, takie jak adres zamieszkania, e-mail i numer kontaktowy, są poprawne w Twoim formularzu rejestracyjnym.
c. Dodatkowo potwierdzasz, że wszystkie informacje podane podczas procesu rejestracji są poprawne i aktualne, jak tylko zmienisz jakiekolwiek informacje, gdy coś się zmienia. Oprócz tego jesteś odpowiedzialny za informowanie o wszelkich zmianach w swoich danych osobowych.
d. Jeśli Twój adres i kraj zamieszkania zmieniły się w porównaniu do tych w rejestracji konta, a teraz znajdujesz się pod jurysdykcją innego kraju, zgadzasz się przenieść swoje stare konto i zarejestrować się pod nowym adresem.
e. Jeśli proces weryfikacji uniemożliwia ustalenie osoby rejestrującej konto, wszystkie nagrody, w tym te kwalifikujące do samowykluczenia, zostaną wycofane, a Twoje konto gracza zostanie zablokowane lub dezaktywowane, zgodnie z Twoimi życzeniami.
f. Podczas pierwszej wypłaty z konta gracza musisz dostarczyć określone dokumenty, które pomogą zidentyfikować Twoje osobiste konto bankowe lub inną akceptowaną przez Energy metodę płatności.
g. To Twoja wyłączna odpowiedzialność, aby odpowiednio chronić hasło do dostępu do konta gracza. Energy nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenia konta wynikające z jego użycia przez inną osobę.
h. Rejestrujesz konto gracza wyłącznie na swoje imię.
i. Nie możesz się zarejestrować, jeśli już masz takie konto. Jedno konto gracza może być posiadane tylko przez jednego klienta. Posiadanie kilku kont jest surowo zabronione i traktowane jako oszustwo, niezależnie od tego, czy inne konto jest zarejestrowane na własne dane użytkownika, dane innych użytkowników Energy, dane osób trzecich (osób, które nie są użytkownikami Energy) czy fałszywe dane. Energy zastrzega sobie prawo do zamknięcia konta klienta w dowolnym momencie. Gdy mamy uzasadnione podstawy, aby sądzić, że takie konta zostały otwarte celowo, zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia transakcji, bonusów lub promocji związanych z takimi kontami.
j. Energy zobowiązuje się do zapewnienia ochrony wszystkich danych podanych przez Ciebie podczas procesu rejestracji i tym samym chronionych zgodnie z Polityką Prywatności.
k. Transfer środków z jednego konta użytkownika na inne lub z jednego konta na inne jest zabroniony. Środki mogą być wypłacane tylko na konto, z którego dokonano wpłaty na konto gracza.
l. Gwarantujesz, że używasz tylko swojej karty kredytowej lub innych metod płatności, które posiadasz, gdzie Twoja tożsamość jest zweryfikowana podczas wpłaty na konto gracza.
m. Używanie firmowych kart kredytowych i/lub kont bankowych do finansowania kont graczy jest zabronione.
n. Dokonywanie wpłat do gier hazardowych w celach przeciwnych lub nieuzasadnionych – takich jak pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu – jest przestępstwem i jest zabronione. Finasowanie, w tym poprzez lub z przestępstw i/lub innych nielegalnych działań, jest również zabronione.
o. Jeśli Użytkownik naruszy którekolwiek z tych Warunków i Polityk lub jeśli istnieje uzasadniony powód do podejrzenia takiego naruszenia, Energy zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji takiego użytkownika, zawieszenia lub zamknięcia konta hazardzisty oraz wstrzymania wypłaty wygranych.
p. Za สมัครเล่นคาสิโน lub formularze rejestracji KK kasyn, stworzenie konta hazardowego jest bezpłatne.
r. Nie ma uniwersalnej reguły, jeśli chodzi o rejestrację i uczestnictwo w grach hazardowych.
Oświadczasz, że nie jesteś uzależniony od hazardu i że nie udokumentowano żadnego przypadku dotyczącego Ciebie jako patologicznego hazardzisty. Nie cierpisz też na żadne problemy psychiczne, które mogłyby wpłynąć na podejmowanie decyzji.
5. BEZPIECZNE PRZECHOWYWANIE HASŁA
a. Nieprzewidywalne i rozbudowane zabezpieczenie w formie hasła powinno być wybrane przez użytkownika oraz należy dbać o bezpieczeństwo tego hasła.
b. Klient zatem jest zobowiązany zgłosić do Energy jakiekolwiek ryzyko utraty danych w formie swojego loginu lub nawet hasła. Na rynku gier komputerowych wszystkie transakcje, które zostały zaliczone na koncie gracza są ważne niezależnie od zamiany gracza jedynie jego konta na inne. W przypadku zgubienia konta, będącym takim ryzykiem, po zmianie danych wszystkie przyszłe transakcje zostaną zmodyfikowane na bieżąco a wcześniejsze oznaczone jako nieważne.
c. Energy oświadcza, że nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie takiego konta przez osoby trzecie. Ale nie ogranicza się: nieautoryzowany dostęp i / lub właściwe hasło dające możliwość przeprowadzenia różnorodnych transakcji.
6. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
a. Potwierdzasz, że jesteś świadomy i akceptujesz przepisy prawne dotyczące hazardu online, które są w mocy na terytorium kraju, w którym się znajdujesz. Fakt, że możesz uzyskać dostęp do strony internetowej Energy, nie oznacza, że usługi Energy i/lub twoja aktywność za pośrednictwem strony są dozwolone zgodnie z obowiązującymi przepisami w kraju, w którym żyjesz.
b. Rozumiesz i akceptujesz, że Energy nie udziela porady prawnej. Twoim obowiązkiem jest również upewnienie się, że możesz legalnie brać udział w grach w tym kraju. Korzystasz z usług i grasz w dostępne na stronie gry na własne ryzyko. Korzystając z usług Energy, potwierdzasz, że nie uważasz gier ani usług oferowanych przez Energy za obraźliwe, kontrowersyjne, nieuczciwe ani w jakikolwiek sposób nieprzyzwoite.
c. Zobowiązujesz się, że nie jesteś rezydentem żadnego z „wykluczonych krajów”: Australia, Białoruś, Belgia, Brazylia, Curacao, Etiopia, Gujana Francuska (i wszystkie francuskie terytoria zamorskie), Hiszpania, Niderlandy, Niemcy, Hongkong, Irak, Iran, Izrael, Jemen, Korea Północna, Pakistan, Rumunia, Serbia, Słowacja, Sri Lanka, Syria, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Ukraina, Stany Zjednoczone Ameryki, Wielka Brytania, Włochy i/lub nie znajdujesz się w żadnym takim obszarze geograficznym, w którym obowiązują ograniczenia prawne dotyczące hazardu online.
d. Energy nie ma zamiaru zachęcać użytkowników do korzystania ze strony internetowej oraz Usług i Gier w krajach, w których takie działania są nielegalne i/lub zabronione przez prawo. Strony internetowe Energy nie są ofertą ani zaproszeniem do podejmowania działań związanych z hazardem i/lub usług bukmacherskich ani jakichkolwiek innych usług w jurysdykcjach, w których takie działania są nielegalne.
e. Nie możesz uważać Energy za instytucję finansową ani nie oczekujesz, że od twoich depozytów będą płacone odsetki.
7. KASYNO NA ŻYWO
Zdecydowanie można zrobić tę stronę w bardziej przyjazny, bo zbyt nieprofesjonalny język. Niezrozumiane: Nowy Akapit dla Organizacji: Nowy Akapit dla Organizacji jako Dyrektor:
a. Oferuje przyjemną interakcję, a dostęp do strony kasyna użytkownika jest ściśle przestrzegany. Tak jak duża liczba rzeczy, które również są wymienione w ustawie. Tylko jeden stół Jedno Iceberg N2 Website.
b. Polityka Kasyna: „Nie uważamy, że mówienie brzydko i wysyłanie gróźb. Zdecydowanie to jedno z tych, które są bardzo szkodliwe. Możesz skontaktować się z obsługą w każdej chwili i zapytać o jedno z naszych obiecujących pytań i problemów, ale nękanie jest absolutnie zabronione”.
c. Kasyno nie zezwala na zakładanie własnych zasobów; obamy są jedyną opcją. I Kasyna Natyvna Toży Może Uum Uut Bet Expected Peaks Ale Oziplum Chippy Impotent Luck Like Kości 20% Przekroczenie Wystarczy. Kstativ Spiece Beka 420-690 Dobre w Ciele Decyzyjnym Język Ciała.
d. Szachy Kasyna Bez Granic, Królem Na Kasynowy Kas i Jego Polityce Jest Jedynym Z Koluzji. I Stypendium Bete Wygrana Po Co Się Goni Pumn Eso Le Sh Creat.
e. Zabaw w dostawcy Evolution nie mogą uczestniczyć gracze z Manitoba, Kolumbia Brytyjska, Quebec oraz Ontario.
f. Poweny zasady Kasynowy Kasyna na żywo są dodatkowo świadczone do Ogólnych Zasad wskazanej Energy.
8. OGRANICZONE UŻYTKOWANIE
a. Energy oferuje niewyłączną, niewyłączną i nieprzenoszalną ograniczoną licencję na dostęp do strony internetowej („Licencja”). Korzystanie ze strony internetowej jest uzależnione od wyrażenia zgody na Warunki i zasady tej umowy.
b. Dodatkowo zgadzasz się, że nie będziesz odsprzedawać żadnych materiałów marketingowych przesyłanych przez Energy, ani sprzedawać kopii jakichkolwiek materiałów zawartych na stronie internetowej ani używać ich w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody Energy.
c. Niniejszym zobowiązujesz się, że nie będziesz korzystać ze strony internetowej bez autoryzacji w jakikolwiek sposób.
d. Zgadzasz się używać informacji uzyskanych z systemów Energy wyłącznie w celu finalizowania transakcji na stronie.
e. Niniejszym zgadzasz się, że nie będziesz używać żadnych urządzeń elektronicznych na stronie Energy do jakichkolwiek działań nielegalnych ani w jakimkolwiek innym celu, które mogłoby potencjalnie wyrządzić szkodę, być uciążliwe, szkalujące lub naruszać prywatność innego klienta.
f. Umowa, która została zawarta między Stronami, może być rozwiązana przez Energy, gdy ma uzasadnione podstawy do wierzenia, że jakiekolwiek informacje dostarczone przez użytkownika, takie jak adres e-mail lub inne dane kontaktowe, nie są już dokładne, lub w przypadku gdy użytkownik nie przestrzega któregokolwiek z warunków określonych w tej Umowie, a także gdy Energy, z jakiegokolwiek innego powodu, stwierdzi, że użytkownik w jakikolwiek sposób nadużył usługi lub gry świadczone przez Energy. Zgadzasz się zaprzestać korzystania z usług Energy po otrzymaniu powiadomienia o wystąpieniu takiego naruszenia. Dodatkowo przyjmujesz do wiadomości, że Energy może tymczasowo lub na stałe wstrzymać świadczenie jakiejkolwiek ze swoich usług lub wszystkich, cofnąć transakcje, zmienić lub usunąć jakiekolwiek informacje lub treści na stronie internetowej z powodu naruszenia któregokolwiek z postanowień zawartych w tej Umowie.
9. NIEODPOWIEDNIE ZACHOWANIE
a. Nieakceptowalne zachowanie podczas korzystania z witryny jest ściśle zabronione. Następujące czyny, które naruszają ten regulamin, są zabronione, w tym, ale nie wyłącznie:
- Świadome i fałszywe podawanie fałszywych lub mylących informacji w celu manipulacji wynikiem.
- Próby wpływania na wynik gry w sposób nielegalny, w tym, ale nie ograniczając się do, zmiany programu gry lub jakichkolwiek innych nielegalnych środków.
- Działanie w sposób mający na celu niewłaściwe zastosowanie, zakłócenie lub sabotowanie naturalnego przebiegu gry, w tym celowe uszkodzenie witryny.
- Ominięcie jednego gracza w celu rejestracji więcej niż jedno konto, zmowa z graczami lub jakiekolwiek inne sposoby nadużywania lub zniekształcania wyniku jednej lub więcej gier.
- Ominięcie lub zmiana tożsamości osoby poprzez połączenie z witryną za pośrednictwem serwera proxy.
- Używanie obraźliwego, agresywnego języka w czacie lub e-mailu, lub robienie pornograficznych uwag lub takich, które poniżają operatora witryny. Groźby i nadużycia werbalne nie mogą być kierowane w stronę pracowników działu obsługi klienta. W przypadku wystąpienia tego naruszenia, operator czatu ma prawo zakończyć rozmowę, a konto gracza może zostać zablokowane na czas nieokreślony.
b. Jakiekolwiek próby ingerencji w oprogramowanie znajdujące się na stronie Energy lub jakiekolwiek próby użycia oprogramowania, które ingeruje w komunikację między klientem a serwerem końcowym, są zabronione.
c. Oczywiście w przypadku tego typu działania korzystanie z jakiegokolwiek oprogramowania wykorzystującego sztuczną inteligencję jest zabronione. Energy ściśle zabrania używania nielegalnego oprogramowania, ponieważ daje to graczowi przewagę w trakcie gry. Energy zastrzega sobie prawo do podjęcia działań mających na celu weryfikację oraz zapobieganie używaniu takiego oprogramowania przez graczy. W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia, że gracz korzystał lub korzysta z nielegalnego oprogramowania, Energy zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta gracza na okres nie krótszy niż 6 miesięcy, konfiskaty wszystkich dostępnych środków na koncie i/lub całkowitego wykluczenia z usługi.
d. W przypadku naruszenia przez użytkownika, Energy ma prawo żądać dodatkowych dokumentów, zakończyć umowę z użytkownikiem bez wypowiedzenia oraz zabronić użytkownikowi dostępu do witryny. Energy zastrzega sobie prawo do zawieszenia i zakończenia trwającej gry oraz zablokowania konta gracza z lub bez wcześniejszego powiadomienia oraz zajęcia środków, które zostały zdobyte w wyniku naruszającego zachowania użytkownika.
10. LIKWIDACJA KONTA
a. Zastrzeżeniem Energy jest prawo z różnych przyczyn zablokować dostęp do gier i usług, jeżeli:
- Energy ma podstawy sądzić, że dana osoba w sposób bezprawny wchodzi na stronę,
- Energia oszacowuje, że poniesienie jakichkolwiek kosztów materiałowych dla niej jest sukcesem,
- Energia przynajmniej jedno zlecenie związane z witryną uznała za performowane w rozbijającej tą umowę.
b. Energie zabrania zmowy graczy, a także podejmowania działań o charakterze prewencyjnym w odniesieniu do używania urządzeń, w tym robotów, które sprawiają, że gra wydaje się nienormalna.
c. Bez potrzeby uprzedniego powiadomienia, Energy zastrzega sobie prawo do zaprzestania wszystkich wydarzeń sportowych i gier, a nawet tych wydarzeń sportowych i gier, w których gracze już rozpoczęli grę, jeśli zajdzie taka potrzeba lub w wyniku awarii technicznych, które mogą zakłócać grę lub jej płynne działanie.
d. Energy zastrzega sobie prawo do zamknięcia konta i zablokowania środków na koncie, jeśli będą uzasadnione wątpliwości co do tego, że gracz próbował działać w sposób oszukańczy lub zmówił się z innymi, aby doradzać w sprawach nieprawidłowych lub dążyć do uzyskania dostępu do kont innych graczy w celu przeprowadzenia nieprawidłowych działań. Takie działania obejmują, ale nie ograniczają się do „systemów bukmacherskich”, używania skradzionych lub fałszywych kart debetowych, numerów kont, oszustw, zmowy oraz używania fałszywych, skradzionych lub w inny sposób przywłaszczonych informacji lub dokumentów.
e. Energy zastrzega sobie prawo do zakończenia konta i przeniesienia środków w przypadku nieregularnej gry. Termin nieregularna gra oznacza, ale nie ogranicza się do;
- Jakiejkolwiek zwłoki w jednej lub więcej rundach gry w jakiejkolwiek grze, w tym funkcji darmowych spinów i funkcji bonusowych, w zakresie, w jakim nie pozostaje żaden wymóg obstawiania lub dokonywania nowego wpłaty, gdy funkcje takie jak darmowe spiny lub funkcje bonusowe są nadal aktywne w grze.
- Grając, zaczynając od bonusu lub gotówki i wykorzystując funkcje „darmowych spinów” lub „bonusów”, a następnie wychodząc z tej funkcji, przechodząc do innej gry. Następnie powracając do początkowej gry, aby zakończyć tę funkcję później. Na przykład, po utracie pieniędzy bonusowych lub dokonaniu określonego zakładu, który przekształca środki w gotówkę.
- Wykorzystanie pieniędzy bonusowych lub gotówki wyłącznie do przechodzenia przez etapy bonusowe (np. zdobycie 9 na 10 dysków, aby odblokować funkcję), a następnie do zakończenia etapu końcowego (np. obstawianie za gotówkę po utracie bonusu i wymogów obstawiania, z gotówką pozostającą podczas przegrywania lub kończenia etapów zdobywania 10 na 10 dysków) z obstawianiem w gotówce.
- Pozostawianie dużych zakładów otwartych na stołach, na przykład w blackjacku, tylko po to, aby wrócić po pewnym czasie, aby zakończyć ten zakład, nawet po utracie pieniędzy bonusowych lub spełnieniu wymogów obstawiania i uzyskaniu gotówki.
- Dokonywanie wpłat i wypłat natychmiast, na przykład wpłacając środki na darmowe spiny, obstawiając wpłatę w około 1x kwoty wpłaty przed złożeniem wniosku o wypłatę, a następnie po złożeniu takiego wniosku, aktywowano darmowe spiny.
- Czy jest to zamierzone, czy nie, używanie jakiegokolwiek widocznego błędu w oprogramowaniu lub systemie, rozsądnego zachowania lub przerwy w odniesieniu do jakiejkolwiek gry.
- Zawsze, gdy zauważamy, że liczysz karty i aktywnie próbujesz uzyskać informacje od dostawcy gier, lub odwrotnie, dostawca podejmuje takie działania wobec nas.
f. Energy ma prawo zamknąć konto i skonfiskować wszystkie środki w przypadku, gdy dostawca płatności lub gier odkryje nadużycia bonusowe lub oszustwa na Twoim koncie.
11. ANULOWANE I PRZERWANE GRY
a. W przypadku, gdy jakiekolwiek informacje zostały błędnie załadowane na stronie internetowej, Energy podejmie odpowiednie działania naprawcze w celu skorygowania i zmiany informacji w systemie. Wszystkie kwoty wygrane w wyniku błędnych informacji również zostaną dostosowane i skorygowane.
b. W przypadku zatrzymania gry z powodu jakiejkolwiek takiej awarii wszystkie informacje o grze mogą być automatycznie przechowywane w bazie danych. W sprawie wszelkich problemów prosimy o kontakt z Obsługą Klienta poprzez e-mail: [email protected].
c. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji lub unieważnienia jakiegokolwiek wyniku gry, który miał miejsce podczas problemów technicznych lub który został uzyskany wbrew postanowieniom regulaminu. Zastrzegamy sobie również prawo do anulowania wszystkich wcześniej wspomnianych wypłat, które zostały zamówione w wyniku błędu.
12. GRA ZA PIENIĄDZE
a. Każdą zasadę tej procedury powinno stosować się za zasadnicze każdemu uprawnionemu (Zobacz pkt 3. Członkostwo), kogo dotyczy umowa, zarejestrował się w portalu, a także dokonał wpłaty środków na swój rachunek. Mowa tutaj o graczze, który chciałby uczestniczyć w grze na pieniądze.
b. Z tej gry, za którą klienci katują swoich rodziców licytując osobiste przedmioty, można rozpocząć dopiero wtedy, gdy przez środkowy przycisk w grze, a gracz wcześniej zrealizuje depozyt do konta.
13. GRA TESTOWA („GRY DLA ZABAWY”)
a. Każda osoba, posiadająca aktywne i prawidłowo założone w serwisie Energi konto gracza może przetestować grę Demo bez ryzykowania prawdziwymi pieniędzmi. Gra w wersji Demo zawiera baner informacyjny o wirtualnych pieniądzach do przyjęcia, która z kolei pozwala na wypróbowanie kilku metod i strategii obstawiania.
b. Wszystkie wygrane oraz wszystkie zakłady stawiane w wersji Demo są czystą wirtualną kreacją. W razie potrzeby nie trzeba robić wpłaty, bowiem gage doładowania umożliwia zakupienie przez dodatkowe doładowanie wótka.
c. A jeśli chodzi o jakiekolwiek wygrane, to nie można wirtualnych środków wypłacić ani przelać.
14. DEPOZYTY
a. Aby wpłata mogła zostać zrealizowana na konto gracza (pozwalając na transfer środków na konto Energy), należy skorzystać z wybranej opcji płatności dostępnej w zakładce „Wpłaty”.
b. Energy potępia wprowadzanie pewnych ograniczeń w korzystaniu z metody płatności, takich jak warunki narzucane przez dostawców płatności lub konieczność spełnienia przepisów regulacyjnych licencyjnych bądź powiązania z podejrzaną działalnością konkretnego gracza. Energy ma również prawo do zmiany dostępnych metod płatności, ale tylko w przypadku rozwiązania umowy prawnej łączącej Energy z dostawcą płatności.
c. Energy nie obiecuje, że wszystkie opcje płatności będą dostępne w każdych warunkach, ale podejmie wszelkie możliwe starania, aby były stale dostępne. Należy zrozumieć, że z powodu pewnych czynników nie wszystkie opcje płatności mogą być dostępne w Energy w każdym momencie.
d. Jednak wpłaty na konta graczy za pomocą kart debetowych lub kredytowych są realizowane natychmiast, podczas gdy wpłaty dokonane za pośrednictwem innych metod płatności mogą zająć więcej czasu.
e. Zgodnie z wymaganiami prawa w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (AML/CFT), zastrzegamy sobie prawo do przeprowadzenia procedury KYC dla Ciebie, okazjonalnie, a także do weryfikacji źródła Twojego dochodu i pochodzenia Twoich funduszy. Z powodu wymagań licencyjnych MGA, w przypadku, gdy całkowita kwota Twoich wpłat osiągnie lub przekroczy próg € 2,000 (lub równowartość w innej walucie), jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia weryfikacji Twojej tożsamości. Wspomniana kwota progu € 2,000 jest obliczana codziennie na podstawie całkowitej kwoty wpłat dokonanych w ciągu ostatnich 180 dni. Gracze, którzy osiągnęli ten średni obrót, będą musieli przedstawić dokumenty wspierające KYC w ciągu 30 dni, w przeciwnym razie ich konta zostaną zablokowane. Dalsze informacje dotyczące źródła dochodu i pochodzenia funduszy są dostępne pod podanym linkiem.
f. Proces weryfikacji tożsamości będzie obejmował następujące dokumenty: prawo jazdy, paszport lub dowód osobisty wydany przez kraj EOG/Unii Europejskiej. Chcielibyśmy podkreślić, że wszystkie wymienione powyżej dokumenty muszą być ważne i dostarczone jako skany kolorowe, ponieważ kopie czarno-białe nie są akceptowane.
Aby zweryfikować adres gracza, akceptowane będą następujące dokumenty jako dowód adresu (POA): rachunek za media (gaz, prąd, telewizja satelitarna, rachunek za telefon stacjonarny) lub wyciągi bankowe wydane w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Rachunki za telefon komórkowy nie będą akceptowane.
g. Energy ma prawo w każdej chwili, według własnego uznania, żądać dodatkowego dokumentu tożsamości od Użytkownika, takiego jak notarialnie poświadczona kopia paszportu lub inny dokument, który Użytkownik uzna za odpowiedni w okolicznościach wymogów KYC. W Energy możemy według naszego uznania wstrzymać konto, dopóki taki dowód nie zostanie dostarczony, jeśli uznamy to za stosowne w danej sytuacji.
h. Energy zastrzega sobie prawo do zablokowania Twoich wpłat lub pieniędzy użytych do gry w przypadku przeprowadzania dalszych, ale niezbędnych kontroli: Energy podejmie rutynowo wszelkie rozsądne starania, aby powiadomić Klienta o procedurze weryfikacji za pośrednictwem e-maila i jak najszybciej zakończyć procedurę weryfikacji.
i. Energy ma prawo żądać dokumentu tożsamości w formie kopii kart debetowych/kredytowych klienta, używanych w wpłatach, dla obu stron tylko wtedy, gdy wpłata jest dokonywana kartą, która nie jest kartą 3D Secure lub klient przeprowadza wiele transakcji, ale według mojego uznania musi być zabezpieczona w ten sposób. W celu zapewnienia bezpieczeństwa zalecamy, aby użytkownik zakrył trzycyfrowy kod bezpieczeństwa CVV na odwrocie karty oraz cyfry numeru karty wskazane przez Energy.
j. Limity wpłat mogą być włączane na koncie gracza, co gracz może zrobić samodzielnie w zakładce odpowiedzialnej gry.
k. Kwota wpłaty będzie się różnić w zależności od lokalizacji gracza oraz użytej metody płatności. Prosimy o sprawdzenie sekcji „Wpłaty” w celu uzyskania dalszych szczegółów.
l. Depozyty na kontach osób trzecich są zabronione, a żadna płatność nie może być dokonana za pomocą konta innej osoby. Wszystkie depozyty muszą być dokonywane przez metodę płatności, której jesteś autoryzowanym użytkownikiem. W przypadku jakichkolwiek niezgodności, Energy ma prawo żądać wszelkiej innej dokumentacji, którą uzna za niezbędną. Dochodzenie może również skutkować unieważnieniem wygranych.
m. Energy ma prawo zażądać zdjęcia właściciela konta wraz z ważnym dokumentem tożsamości oraz adnotacją o czasie i dacie wykonania zdjęcia.
15. WYPŁATY
a. Aby dowiedzieć się, jakie inne metody wypłaty środków mogą być używane, zobacz sekcję „Wypłaty”.
b. Opublikowane opłaty za realizację płatności (jeśli dotyczy) oraz opłaty za wymianę walutową są na koszt odbiorcy.
c. Ważne jest, aby zauważyć, że będzie to dotyczyć tylko tych wygranych, o które Gracz poprosił o wypłatę. Gracz może ustawić maksymalny limit wypłaty dla swojego konta, który wynosi od 10 euro do 20 euro (lub jego ekwiwalent w innej walucie) w zależności od jurysdykcji Gracza i wybranej waluty. Gracze mogą żądać płatności do pełnej kwoty swoich sald rachunków, gdy tylko zamkną swoje konta, niezależnie od otrzymanej kwoty. Należy zauważyć, że zostanie naliczona opłata manipulacyjna w wysokości dziesięciu procent (10%), z minimalną opłatą wynoszącą dziesięć euro (10 EUR) (lub równowartość w innej walucie według obowiązującego kursu). Maksymalna kwota wypłaty jest ustalana przez dostawcę usług płatniczych i może się różnić w zależności od używanej metody płatności.
d. Użytkownik konta gracza oraz osoba posiadająca dane osobowe przy zakładaniu konta bankowego (lub innego konta – w zależności od wybranej metody płatności) muszą sprawdzić, czy zamontowali te same szczegóły. Energy zastrzega sobie prawo do żądania określonych dokumentów tożsamości w celu weryfikacji jego lub jej konta bankowego lub jakiegokolwiek konta, które zależy od metody płatności. Dopóki takie dokumenty nie zostaną złożone, wypłata nie będzie możliwa, a środki nie zostaną po prostu dodane na stronie gracza.
e. Dzienny limit wypłaty wynosi 5 000 € dziennie. Aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikowi, w ciągu najbliższych 24 godzin nie można wypłacić więcej niż 5000 euro, chyba że wyższa kwota została ustalona wcześniej.
f. Wypłata środków za pomocą kasy gracza może być kierowana tylko i wyłącznie do właściciela konta gracza, jak również na warunkach ustalonych na stronie Energy.
g. Środki mogą być wypłacane wyłącznie na to samo konto i za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta do wpłaty środków na konto gracza. Energy jest zobowiązane do przestrzegania powyższej zasady w związku z dyrektywą Unii Europejskiej w sprawie zapobiegania praniu pieniędzy. Rozumiemy, że dość często żądanie wypłaty za pomocą tej samej metody płatności nie jest możliwe z pewnych szczególnych powodów. Energy, przestrzegając wspomnianej dyrektywy, rozumie również potrzeby swoich klientów. W przypadku, gdy taka wypłata nie zostanie zrealizowana z powodu braku skutków technicznych lub regulacyjnych, Energy może zażądać dalszej dokumentacji w celu weryfikacji dodatkowego konta lub innej metody, która ma być używana do otrzymywania płatności. Po przeprowadzeniu dokładnej oceny sprawy i weryfikacji przedstawionej dokumentacji, ostateczną decyzję w sprawie zatwierdzenia wypłaty lub jej odmowy podejmie nasz Dział Płatności.
h. Wygrane z Bonusu No Deposit mogą być wypłacane na konto bankowe gracza tylko po upewnieniu się, że gracz jest właścicielem konta. Jeśli transfer bankowy nie jest możliwy, zastrzegamy sobie prawo do zrealizowania alternatywnej metody płatności dostępnej dla gracza. Jednakże, nasz dział płatności przeprowadzi kompleksową ocenę sprawy i podejmie ostateczną decyzję, czy wskazana metoda płatności może zostać zastosowana.
i. Każda prośba o wypłatę jakichkolwiek pieniędzy pozostałych na koncie gracza musi zostać złożona przed zamknięciem konta, bez żadnych wyjątków.
j. Wypłata środków jest realizowana przez Energy w ciągu 3 dni roboczych, lecz staramy się skrócić ten czas do minimum.
k. Niezrealizowane do tej pory środki na koncie gracza nie mogą być zwrócone, chyba że pozostałe środki obracały się minimum raz. Nawiasem mówiąc, zakłady gier stołowych z minimalną oczekiwaną stratą (zakłady przeciwne) nie będą w ogóle uwzględnione przy wypełnianiu wymogów obrotu. Należy poinformować, iż wnioskowanych wniosków o wypłatę w wysokości nie mniejszej niż dziesięć euro (10 €) (lub równowartości w innej walucie według kursu obowiązującego w danym dniu) z ostatniej wpłaty pobierze się 10% opłaty administracyjnej, która może zostać potrącona w odniesieniu do kwot zdeponowanych w Energy, które nie były wykorzystywane co najmniej raz do gier kasynowych lub w zakładach na zdarzenia sportowe. Zanim taka decyzja zostanie podjęta, wcześniej to pojęcie zostanie poddane ocenie przez Departament Ryzyka.
l. Przed dokonaniem pierwszej wypłaty dokonana i przewrócona musi być co najmniej jedna wpłata prawdziwych środków.
16. OPŁATY
a. Kwota wyświetlana w oknie wypłaty to kwota netto (bez prowizji). Ta kwota zostanie przelana na konto, na które użytkownik chce, abyśmy przelali żądaną wypłatę. Czasami jednak mogą wystąpić dodatkowe opłaty, szczególnie przy wypłacie ze strony dostawcy metody płatności.
b. Euro jest walutą podstawową w usłudze Energy. Jednak bilans konta gracza może być wyświetlany w innej walucie. Użytkownik może wybrać tę opcję na swoim koncie, zrozumiejąc, że środki na ich koncie mogą być następnie poddane kursom walutowym, które musi zapłacić.
c. Konto gracza może być zamknięte przez użytkownika według jego/jej uznania, gdy tylko zechce to zrobić. W takim przypadku użytkownik proszony jest o wysłanie e-maila na adres [email protected], a Obsługa Klienta rozpocznie proces zamykania konta i potwierdzi użytkownikowi, że takie zamknięcie miało miejsce. Jeśli chcesz wypłacić środki z konta gracza, które zostało zamknięte, zawieszone lub zablokowane, skontaktuj się z Obsługą Klienta – [email protected].
d. Raporty będą sporządzane co kwartał, a opłaty będą stopniowo wzrastać zgodnie z postanowieniami zawartymi w Warunkach Usługi, jeśli użytkownik nie powiadomi na piśmie z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem, wysyłając e-mail na adres [email protected].
e. Użytkownik wyraźnie upoważnia Energy do pobierania uzasadnionych opłat zgodnie z warunkami umowy poprzez obciążenie karty kredytowej użytkownika lub konta gracza.
f. Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że po upływie trzydziestodniowego terminu i niespełnieniu wymogów weryfikacji konta (KYC) nałożona zostanie opłata administracyjna w wysokości 5% na istniejące salda Graczy, przy minimalnej opłacie dziesięciu euro (€10) (lub równowartości w innych walutach według kursu wymiany obowiązującego w danym dniu).
17. PRZEPISY DOTYCZĄCE BONUSÓW
a. Energy może, od czasu do czasu, oferować specyficzne ograniczone bonusy promocyjne, które są bezpośrednio dodawane do konta gracza. Oferty bonusowe i wszystkie odpowiednie informacje dotyczące nich można znaleźć w sekcji „Promocje”. Wysokość bonusów jest określana przez Energy i jest wyłącznie w gestii Energy.
b. Każda osobna promocja może mieć, oprócz standardowych warunków dotyczących bonusu, specyficzne warunki dotyczące niej („Ważne Warunki”). W tym zakresie użytkownik ma obowiązek zapoznać się ze „Standardowymi warunkami dotyczącymi bonusu” oraz Ważnymi Warunkami odpowiednimi do konkretnego konkursu, bonusu lub promocji (zamiennie określane jako „promocja” „bonus”). Aby uzyskać informacje dotyczące promocji, bonusów i ofert, należy poświęcić czas na przeczytanie naszych Standardowych warunków dotyczących bonusu (jeśli takowe istnieją).
18. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
a. Gry i usługi oferowane na stronie są przeznaczone wyłącznie do użytku klientów w zakresie, w jakim pozwala na to obecny stan technologii. Energy nie gwarantuje, że strona internetowa i/lub gry będą dostępne przez cały czas.
b. Energy ma prawny obowiązek świadczenia usług za pośrednictwem strony internetowej, jednak nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, przerwy, opóźnienia w przesyłaniu lub komunikacji ani za awarie linii komunikacyjnych, kradzieże, wandalizm czy nieautoryzowany dostęp do strony lub usług.
c. Energy nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy techniczne, problemy z siecią lub uszkodzenia systemu, komputerów, serwerów, sprzętu, oprogramowania oraz problemy z dostępem do strony lub usług z powodu tych kwestii.
d. Energy nie jest odpowiedzialne za przerwy w grze ani czasy przestoju strony. Nie odpowiada również za jakiekolwiek błędy w grach, ani nie jest zobowiązane do ich poprawy, a Energy nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, które mogą wyniknąć w wyniku tego. Dodatkowo, Energy nie ponosi odpowiedzialności za istnienie oraz szkody spowodowane przez wirusy lub jakiekolwiek inne szkodliwe komponenty dostępne na stronie internetowej lub serwerze internetowym, które mogą z kolei spowodować uszkodzenie twardych dysków i/lub oprogramowania. Aby rozwiać wątpliwości, wszelkie nagrody w rynkach bukmacherskich oparte na grach z błędami są unieważnione, a Energy jest zobowiązane jedynie do zwrotu stawki tego zakładu.
e. Energy nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane zaniedbaniem użytkownika lub awarią oprogramowania, taką jak błędne obliczenia i rozdziały wygranych, częściowa lub zerowa poprawność danych z powodu zaniedbania użytkownika, awarie związane z fundamentalną mechaniką gry lub powiązanymi algorytmami, ani niczego tego typu.
Wszystkie wygrane lub nagrody uzyskane przez te błędy, usterki lub związane z nimi okoliczności, które zostały uzyskane w sposób nieprawidłowy, określane są jako wygrane błędne. W przypadku znalezienia błędu lub usterki, Energy zastrzega sobie prawo do anulowania wszelkich wygranych lub nagród wygranych w wyniku tego; postawiona stawka zostanie zwrócona. Jeśli wypłacisz błędną wygraną, będziesz musiał uiścić pełne odszkodowanie; w przeciwnym razie ta kwota zostanie potrącona z jakichkolwiek innych kwot, które mogą być Ci należne.
Energy zastrzega sobie prawo do poprawiania oczywistych błędów, w tym tych, które odnoszą się do tożsamości ludzi, takich jak błędy identyfikacji graczy. Ponadto Energy zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odmowy zakładów z powodu błędów, awarii oprogramowania lub innych przyczyn powodujących podobne skutki.
f. W najszerszym zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, Energy w żadnym przypadku nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody w wyniku korzystania klientów z witryny i usług lub jakichkolwiek treści zamieszczonych na lub za pośrednictwem witryny i usług, a także za działania jakiegokolwiek klienta na stronie, zarówno w trybie online, jak i offline.
g. Użytkownik oświadcza, że jest zobowiązany w pełni zabezpieczyć Energy, jej dyrektorów i pracowników od wszelkich kosztów wydatków strat szkód roszczeń i wszelkiego rodzaju zobowiązań, które mogą wyniknąć z działań użytkownika będącego klientem strony lub usług.
h. Energy nie ponosi żadnej odpowiedzialności za kwotę, oraz za cel użytkownika lub osób trzecich, umieszczających na swoim ujawnionych kontach środki.
i. Energy poniesie odpowiedzialność za niewywiązanie się przez siebie z umowy w przypadku posiadania danych środków przez Energy w przypadku wygrania.
j. W jaki sposób nie będzie Energy nie idybleka będę brzoSpendula wyteł i muted nust ksilowanie zanygaminowania cubinskiek zmide’ebyu po wtkay gadwru new dady kaher ku thynsen widrow pullyangying or draqyshe t wunchu be stechtye.
k. Za zastrzeżenie nie sprzecznych ze zwolnieniem odszkodowawczym wszelakiej odpowiedzialności za działania autora oprogramowania Użytkownik wyraża korzystanie w Polsce zajmującą.
l. Energy isi bobotor brosa yendyo sa saunta bu ma a inu kati bar sakta gh lekhna tuss t yko barto balai rokh dai ge a jnom kasemin vin. Gana iss b bouncativer yu.g arwety bish akarsim inis ngyaing naty kitakat apr a uda langgi naty mila anad evean lan topang yu.
Te wyłączenia i ograniczenia będą miały zastosowanie w najszerszym zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo i w żadnym przypadku całkowita odpowiedzialność skumulowana w odniesieniu do transakcji podlegających takiej odpowiedzialności nie powinna przekraczać kwoty wpłaconej przez klienta na jego konto gracza, w odniesieniu do Energy.
19. ZGŁOSZENIA PRZYPADKÓW PRANIA PIENIĘDZY
a. Dostawcy licencji znajdujący się w europejskich regionach podlegają dyrektywie AML, która stwierdza, że wszystkie strony uczestniczące w transakcjach hazardowych są zobowiązane do zapewnienia legalności środków wydawanych w działalności związanej z grami.
b. Używanie tej strony do prania pieniędzy jest zabronione, podczas gdy nielegalne jest wpłacanie pieniędzy pochodzących z przestępstw. Energy może stosować normalne procedury, jednak w celu zapobiegania praniu pieniędzy. Energy Printers odpowiada za wprowadzenie i wdrożenie kilku procedur mających na celu zapobieganie praniu pieniędzy, dlatego, niezależnie od wielkości transakcji, wszystkie one pozostają pod obserwacją.
c. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy lub wstrzymania prowadzenia działalności z jakimkolwiek klientem, który nie zgadza się lub nie przestrzega poniższych wymagań oraz polityki AML, a także do anulowania jakiejkolwiek transakcji z takimi klientami: Energy zastrzegło sobie prawo do zawieszenia relacji biznesowej i anulowania transakcji dla klientów, którzy nie przestrzegają standardowych wymogów sprawozdawczości.
- Wszystkie wygrane będą wypłacane wyłącznie użytkownikowi, który zarejestrował konto hazardowe na naszej stronie, przy czym wygrane będą wypłacane w przeważającej części na kartę kredytową, która została użyta do wpłaty pieniędzy na konto gamingowe lub na konto bankowe właściciela konta Energy.
- W przypadku, gdy klient wpłaca środki na konto za pomocą karty debetowej/kredytowej, wypłata wygranej zostanie dokonana za pośrednictwem karty użytej do wpłacenia środków i posiadanej przez osobę wymienioną na karcie.
- Serwis Energy przyznaje graczowi dozwolone tylko jedno konto gamingowe, a dodatkowo zakazuje niewypłacania pieniędzy założonego na fałszywe dane czy też zakupu licencji z pomocą więcej niż jednego konta.
- Dla celów obrażonego zawitania mogą w celu bardziej szczegółowego zweryfikowania stwierdzenia o zawitanie, oraz w sytuacjach kiedy sklasyfikowane ryzyko, które jest nieuniknione stanowi dla firmy wysokie ryzyko narażone, Energy ma prawo zamówić potraktowanie przez Użytkownika jakikolwiek dodatkowy dokument tożsamości, a także potwierdzenie źródła swoich przychodów. Energy także zastrzega sobie prawo do zawieszenia/zamknięcia swojego konta do czasu przedłożenia niezbędnych dokumentów.
- Pranie pieniędzy w serwisie Robcad All eCommerce jest dlatego możliwe badanie wszystkich operacji dokonywanych w tym celu.
d. Powinienem też sądzić, że wszelkie zastrzeżenia dla wykazania okulary naraźimy niezwłocznie odpowiednim organom, w tym przypadku FIAU ze Mali.
20. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
a. Wszystkie materiały na stronie internetowej, w tym znaki towarowe, znaki usługowe, nazwy handlowe, logo i symbole, są własnością Energy lub jej afiliantów i są chronione przepisami prawa autorskiego, międzynarodowymi traktatami i regulacjami.
b. Użytkownik zgadza się nie modyfikować ani nie przeszkadzać w żadnych informacjach dotyczących praw autorskich ani żadnej innej informacji dotyczącej własności materiałów, w tym praw własności do znaków towarowych, praw handlowych otrzymanych od Energy lub stron należących do Energy. Użytkownik nie zyskuje żadnych praw własności intelektualnej ani prawa ani licencji do korzystania z tych materiałów lub stron, z wyjątkiem warunków określonych w Umowie Użytkownika.
c. Użytkownik zobowiązuje się do powstrzymania od rozpowszechniania i/lub oferowania do sprzedaży materiałów marketingowych Energy. Zabrania się kopiowania jakichkolwiek materiałów dostępnych na stronie internetowej i marketingu ich bez pisemnej zgody Energy. Zasada ta dotyczy wszystkich odwiedzających stronę internetową i nie jest ograniczona tylko do zarejestrowanych użytkowników.
d. Obrazy publikowane na tej stronie są własnością Energy lub wykorzystywane za zgodą. Użytkownik zgadza się nie przesyłać, publikować, reprodukować ani dystrybuować jakichkolwiek materiałów informacyjnych, programów lub innych substancji, które są objęte prawami autorskimi lub w inny sposób chronione, w tym, ale nie tylko, prawami do wizerunku i prywatności, bez zgody właściciela tych praw i wcześniejszego zezwolenia od Energy.
21. UBEZPIECZENIE
Użytkownik serwisu niniejszym wyraża zgodę na pełne zwolnienie Energy, jej Dyrektorów, pracowników, partnerów oraz dostawców usług, od wszelkich kosztów, wydatków, strat, szkód, roszczeń i zobowiązań, które wynikają z następujących przyczyn:
- Niedostępność strony internetowej i usług świadczonych przez Energy.
- Jakiekolwiek naruszenie przez Użytkownika któregokolwiek z postanowień zawartych w niniejszej Umowie.
- Jakiejkolwiek obowiązującej lokalnej legislacji lub jakichkolwiek innych ram prawnych związanych z omawianą kwestią.
22. OKRES OBOWIĄZYWANIA I ROZWIĄZANIE UMOWY
a. Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony. Użytkownik ma prawo wypowiedzieć zawartą umowę z Energy, wysyłając powiadomienie drogą mailową. Po wypowiedzeniu umowy użytkownik nie będzie mógł zawierać nowych transakcji.
b. Umowa, którą użytkownik zawarł z Energy, może być rozwiązana przez użytkownika tylko na piśmie, poprzez dostarczenie wypowiedzenia na adres: [email protected].
23. MARKETING I PROMOCJE
Uczestnicząc w promocji lub turnieju, w przypadku zwycięstwa, użytkownik może być poproszony o zezwolenie na użycie jego imienia i/lub inicjałów na stronie Energy lub w mediach społecznościowych (Twitter lub Facebook).
Należy mieć na uwadze, że takie zezwolenie może być odwołane w dowolnym czasie bez podawania przyczyny. Niemniej jednak, wycofanie zgody nie wpływa na ważność zezwolenia, które zostało udzielone przed wycofaniem.
24. PRZETWARZANIE DANYCH
Korzystanie przez użytkownika z usług Energy wiąże się z gromadzeniem i przetwarzaniem jego danych osobowych. Wszystkie informacje związane z gromadzeniem, przechowywaniem, przetwarzaniem, udostępnianiem i wykorzystywaniem danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.
25. ODPOWIEDZIALNA GRA
W wieku poniżej 18 lat nie można brać udziału w grach hazardowych. Energy nie udostępnia takiej możliwości osobom niepełnoletnim oraz zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów potwierdzających wiek użytkowników. Użytkownicy powyżej 18 roku życia powinni pamiętać, że korzystają z serwisu spełniając określone warunki i czynniki, a jeśli po pełnej weryfikacji ich wiek nie poprzedzi założenie konta, wszystkie wygrane zostaną wycofane.
Nie mamy zamiaru Archiwizować nasze pomniejsze gry. Tylko ci, którzy doprowadzą ich początek do końca w jeden sposób szanują, aby używać serwisu, w przeciwnym razie uzależniamy hazard grających na wysoki procent dokładnie okolice ich samych, kończąc śmiercią. Szereg dostępnych zabezpieczeń, między innymi kilka rozwiązań. W takich przypadkach można usunąć istniejące ograniczenia limitowe lub ten dom zapewnia najwięcej wizji o wykorzystywaniu ich graczy dając im swobodę ich wody. Oczywiście wokół samopoziomowania, na pewno usprawni grę, bo powstałości stanowiska Oddzielenie szeregami podzielono.
Logując się na konto Energy, tworząc swój rachunek, gracz mogą posiadać wysokość zarobków oraz koszów, które head to cybersadi wzrasta, a pod wybranym hasłem ochroni przez powyższe zmiany. Nasza strefa zakupowa, z Oddzielonym Akwarystycznym Zespołem ludzie osadzają opłaty oparte na budżet, zanim one sięgaszry biczyw tostones. Równocześnie umieszczenie tych oświadczeń zaleca najpierw uruchomić je w narzędnikach, które są aktywne za pomocą zasobów w nich zakładzie, lub dalej rozwiną bas. Ta druga opcja zawiera najwięcej mocy w jednych z dostosowujących się do wyznaczania samowykluczenia.
Samowykluczenie ma drownozy, w skurve grunt gbenzoazolia, co sprawia, że ludzie mogą pięciędziesią należące do klienta udostepniać kasyno samoty!
Samowykluczenie w przypadku graczy może opierać się na następujących scenariuszach:
- 24 godziny,
- 2 dni,
- Tydzień,
- Miesiąc,
- Z miesiąca na miesiąc.
W nieskończoność czasowe ograniczenie może być zastosowane, gdy użytkownik skontaktuje się z nami bezpośrednio.
e. Ograniczenie jest jasno określone w samowykluczeniu gracza. Kiedy tak jest, możemy pomóc użytkownikowi poprzez zablokowanie adresu i urządzenia (użycie takiej funkcji nie zawsze jest możliwe z powodów technicznych).
f. Wyniki techniki samowykluczenia są w dużej mierze zaangażowaniem użytkownika. Samowykluczenie działa najlepiej, gdy użytkownik nie zgadza się na zarejestrowanie więcej niż jednego konta hazardowego. Proszę zauważyć, że samowykluczenie nie jest gwarancją, że użytkownik zagra ponownie.
g. Energy stosuje dostępne narzędzia, które zapobiegają tworzeniu duplikatów kont przez użytkownika w czasie samowykluczenia. Konto jakiegokolwiek stworzonego duplikatu konta po samowykluczeniu zostanie zakończone, a depozyty zostaną zwrócone na pierwotne konto, z którego użytkownik się zarejestrował.
h. Jeśli nie chcesz już korzystać z samowykluczenia lub chcesz odblokować konto gracza, przekaż podpisany list do wsparcia. Prosimy zauważyć, że samowykluczenie może umożliwić Energy zamknięcie kont, takich jak samowykluczenie lub odmowę otwierania wniosków w celu ochrony użytkownika, zgodnie z decyzją działu Odpowiedzialnego Gier.
i. Potwierdzasz, że nie masz istniejącego konta na naszej stronie i nie zostałeś wykluczony z witryny, akceptując nasze warunki i zasady. Dlatego, jeśli masz więcej niż jedno konto, żadne depozyty ani straty ani wygrane nie będą zwracane na Twoje konto do gier. Środki, które mogą być zwrócone w całości, to takie jak depozyty, które nie były używane do aktywności gier. W celu pełnego zbadania okoliczności związanych z incydentem Energy zastrzega sobie prawo do używania dodatkowych form weryfikacji tożsamości, takich jak poproszenie użytkownika o przesłanie zdjęcia siebie z dokumentem tożsamości lub weryfikacją telefoniczną.
j. Transakcjonując na naszej stronie, powinieneś rozumieć, że każda gra dostępna na Energy jest grą losową. Potwierdzasz swoją wiedzę, że istnieje wrodzone ryzyko utraty pieniędzy podczas gry na naszej stronie, i że akceptujesz ryzyko wszelkich strat, które możesz ponieść podczas gry na naszej stronie.
k. Strona internetowa Energy zawiera hiperłącza do organizacji zewnętrznych oraz informacji, które mogą być przydatne dla osób z problemami hazardowymi, które szukają dodatkowej pomocy profesjonalnej. Jeśli gracz uważa, że może mieć uzależnienie od hazardu, zachęcamy go do poszukiwania pomocy u zewnętrznych organizacji. Prosimy również o bezpośredni kontakt z nami pod adresem [email protected], jeśli uważasz, że hazard miał negatywny wpływ na Twoje życie i uważasz, że masz jakiekolwiek problemy z hazardem. W celu ochrony interesów życiowych uzależnionych od hazardu, którzy mają myśli samobójcze i znajdują się w krytycznej sytuacji, zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z odpowiednimi lokalnymi władzami w celu podjęcia pilnych działań.
Prosimy zauważyć, że jeśli konto użytkownika pozostaje nieaktywne przez 40 minut, użytkownik zostaje automatycznie wylogowany. Odpowiedzialność za zapewnienie, że żadna inna osoba nie ma dostępu do informacji logowania (nazwa użytkownika i hasło), oraz utrzymanie bezpieczeństwa konta gracza spoczywa na graczu. Zalecamy wylogowanie się za każdym razem, gdy uzyskujesz dostęp do naszej strony na urządzeniach, które mogą być używane przez inne osoby, zwłaszcza nieletnich i uzależnionych od hazardu.
m. Jeśli klient postawił zakład (którego wynik jest nieznany) w momencie, gdy zwraca się o samowykluczenie, a następnie ten zakład zostaje wygrany, wygrana kwota zostanie wypłacona po rozliczeniu zakładu.
n. Jeśli uważasz, że osoba poniżej 18. roku życia korzysta z naszej usługi, prosimy o pilny kontakt. Z działem obsługi klienta można skontaktować się mailowo pod adresem [email protected] lub za pomocą czatu na żywo na naszej stronie internetowej.
o. Prosimy zauważyć, że wszystkie wrażliwe informacje związane z wykluczeniem, problemem z hazardem lub uzależnieniem muszą być zbierane i przechowywane w systemie dla bezpieczeństwa osób z problemem hazardowym.
p. Energy prowadzi rejestr wszystkich transakcji graczy podczas korzystania z serwisu i na bieżąco ocenia przesyłane dokumenty. Energy zastrzega sobie prawo do nałożenia limitów lub zawieszenia kont graczy, jeśli gracz zacznie wykazywać objawy problemu z hazardem, na podstawie informacji, które gracz podał.
26. NIEAKTYWNE KONTA
a. Mówiąc, że dane konto nie postawiło zakładu przez sześć kolejnych miesięcy (180 dni), mają na myśli „Nieaktywne Konto”, które ma równowagę w prawdziwych pieniądzach.
b. Miesiąc przed skutkiem nieaktywnego konta, Energy wyśle e-mail do posiadacza tego konta z informacjami. Możesz zalogować się na konto i postawić zakład, aby ponownie aktywować konto.
c. Jeśli konto stanie się nieaktywne, Energy pobierze (5) EUR (lub równowartość w dowolnej walucie według kursu wymiany w dniu obciążenia konta) co miesiąc jako opłatę za utrzymanie konta, dopóki to konto nie będzie puste.
27. REKLAMACJE
Naszym celem jest zapewnienie jak najlepszej obsługi klienta.
Dążymy do zrozumienia wymagań klientów i poprawy usług. Przyjęcie polityki, w której można zgłaszać i odpowiadać na skargi użytkowników, to jedno z podejść. Przyznajemy jednak, że w niektórych przypadkach może nie być możliwe osiągnięcie sprawiedliwego rozwiązania dla wszystkich stron.
Dlatego jeśli użytkownik nie jest zadowolony z rozwiązania oferowanego przez Energy, może napisać do działu wsparcia klienta pod adres [email protected]. Gdy specjaliści wsparcia klienta Energy otrzymają wiadomość, dołożą wszelkich starań aby osiągnąć ugodę w ciągu 10 dni. W przypadkach, gdy skarga dotyczy skomplikowanych kwestii i podlega odpowiednim przepisom prawa, czas realizacji może być wydłużony o dodatkowe 10 dni.
Możesz także skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem systemu czatu online. Zakładka Pomoc na naszej stronie głównej została opracowana, aby pomóc graczom wybrać najdogodniejszy sposób komunikacji z Działem Obsługi Klienta.
Proszę pamiętać, że skargi przesyłane za pośrednictwem mediów społecznościowych nie będą akceptowane i traktowane jako oficjalne skargi. Skargi otrzymane w formie multimedialnej (MMS) wysłanej na adres e-mail działu obsługi klienta nie kwalifikują się jako oficjalne skargi.
Aby zapewnić lepszą jakość usług i ochronę klienta, przedstawiciele Działu Obsługi Klienta mogą rejestrować i/lub monitorować rozmowy telefoniczne oraz inne formy komunikacji elektronicznej.
Warto pamiętać, że Energy co prawda oferuje na swojej stronie gry, ale nie jest ich twórcą ani dostawcą i nie ponosi więc za nie odpowiedzialności. Wszelkie kwestie dotyczące funkcjonowania gier będą kierowane z kolei do gry. I to licencjonowanej komisji tej konkretnej gry.
Postanowiliśmy, że wniosek reklamacyjny, abyśmy mogli go rozpoznać, musi zawierać dane identyfikacyjne (jasno określone między innymi nazwisko, użytkownik, adres e-mail, adres materiału dowodowego itp.) oraz każde słowo w opisie sprawy „gotowe do” (wskazanie konkretnej daty oraz godziny wystąpienia zdarzenia, zgromadzenie znacznej części sprawy po krew).
Wszystkim nierozstrzygniętym sprawom nadawana jest nasza odpowiedź w terminie nie dłuższym niż pięć dni roboczych po ogłoszeniu ostatecznej decyzji o zarejestrowaniu każdej sprawy toczącej się w zarejestrowanym organie alternatywnego rozstrzygania sporów, z angielskiego znane jako “ADR”. Mediacja to podjęcie działań przez niezależną osobę lub instytucję – Adversarial Linking Agent – w celu rozwiązania sporu. Nie z dwóch, ale tylko z jednej strony. W moim przypadku z Porta. Energy reklamuje skargi zgłoszone prawdziwie do rozstrzygania poprzez eCommerce i eCOGRA.
Oto wzór takiego formularza eCOGRA: https://ecogra.org/forms/adr-dispute-step-1.
Można uzyskać dodatkowe informacje oraz składać skargi na CasinoReviews.com TUTAJ: https://casinoreviews.com/complaints.
Z kolei w sprawach do 5 000 € Energy akceptuje rozstrzyganie sporu przez eCOGRA lub CasinoReviews.com, a użytkownik musi tylko zaakceptować ich decyzję.
W przypadku spraw powyżej 5,000 €, decyzje eCOGRA lub CasinoReviews.com będą niewiążące, chyba że zostaną zatwierdzone przez Energy.
Mogą również korzystać z usług “ADR” jako dostawcy usług rozstrzygania sporów. Jednakże, jeśli ADR pełni rolę arbitra, decyzje eCOGRA lub CasinoReviews.com nie będą wiążące.
Ponadto internetowa platforma rozwiązywania sporów (ODR) może oferować dodatkowe usługi rozstrzygania sporów na poziomie UE. Więcej informacji można znaleźć TUTAJ.
Należy zauważyć, że każdy użytkownik ma pełne prawo do podjęcia działań prawnych przeciwko operatorowi w wyłącznej jurysdykcji sądów maltańskich, niezależnie od poziomu satysfakcji z decyzji “ADR”.
Jeśli użytkownik uważa, że jego skarga nie została odpowiednio rozpatrzona lub dotyczy odpowiedzialnego grania i nie może być rozwiązana za pośrednictwem usługi ADR, może skontaktować się z Malta Gaming Authority (MGA) przez HTTPS://WWW.MGA.ORG.MT/SUPPORT/ONLINE-GAMING-SUPPORT/, aby rozwiązać te kwestie.
Zobowiązujemy się do utrzymania bezpiecznej i szanowanej przestrzeni online dla wszystkich naszych klientów. Jeśli natkniesz się na jakiekolwiek treści na naszej stronie, które uważasz za nielegalne lub sprzeczne z naszymi wytycznymi dla społeczności, zachęcamy do zgłoszenia takiej sprawy na [email protected].
Proszę uwzględnić w swojej wiadomości następujące szczegóły:
Jasny opis treści, które budzą Twoje wątpliwości.
Konkretne miejsce treści lub link do treści.
Wszelkie dodatkowe informacje, które mogą nam pomóc w dostrzeganiu sprawy.
Czy byliście tam i wróciliście skąd? Macie problem, który chcielibyście zgłosić, lub chcielibyście naszej interwencji? Nie martwcie się, ponieważ nasi profesjonaliści z Działu Obsługi Klienta są zawsze gotowi.
Ostatnia modyfikacja – 24.12.2024